Mobilumo pažanga

MŪSŲ ISTORIJA

Nuo pat įsikūrimo Dacia misija yra kuo didesniam žmonių ratui suteikti galimybę įsigyti naują automobilį – patikimą ir turintį visą svarbiausią įrangą. Laikui bėgant Dacia markės automobiliai evoliucionavo, buvo pritaikomi prie klientų poreikių, tačiau niekada neprarado savo DNR. Siekiant savo tikslo teko suardyti automobilių rinkoje įprastą tvarką, taip prisidedant prie rinkos vystymosi. Kiekvienas flagmanu tapęs Dacia modelis sukeldavo tam tikrą revoliuciją.
DACIA – DUKART GIMĘS PREKIŲ ŽENKLAS
Įmonė Dacia įkurta 1966 m. Rumunijoje su labai aiškiu tikslu: pasiūlyti visiems rumunams šiuolaikiškų, patikimų ir ekonomiškų automobilių. Pavadinimas Dacia – tai senovinės srities, apėmusios dabartinę Rumunijos teritoriją, pavadinimas (Dakija).

Kai įmonę Dacia 1999 m. įsigijo Renault, įvyko strateginis proveržis. Ypač didelis proveržis pasiektas gamybos srityje. Dacia tapo Renault grupės prekių ženklu.
LOGAN PRISTATYMAS 2004 METAIS...
... tapo prekių ženklo atgimimo simboliu. Logan – šiuolaikiškas ir patikimas šeimyninis sedanas – pirmiausia buvo skirtas besivystančioms rinkoms ir parduodamas už neregėtai mažą kainą – 5 000 eurų. Šis žingsnis virto didele revoliucija automobilių rinkoje. Įmonę aplankė didelė sėkmė daugelyje šalių, įskaitant Vakarų Europą, kurioje Logan buvo pristatytas 2005 metais.
SANDERO PRISTATYMAS 2008 METAIS
Sandero tapo antru reikšmingu Dacia modeliu, kurį lydėjo didžiulė komercinė sėkmė. Dėl daugybės privalumų – idealių proporcijų, praktiško ir universalaus kėbulo, prieinamos kainos – Sandero tapo perkamiausiu automobiliu Europoje.
DUSTER PRISTATYMAS 2010 METAIS
Išleisdama modelį Duster įmonė Dacia dar kartą sujaukė vyraujančias automobilių gamybos idėjas. Duster – tai ne vien minimalistinis visureigis, bet ir patrauklus automobilis, gebantis įveikti pačias įvairiausias kliūtis. Komercinė sėkmė vėl buvo tarsi užprogramuota.
SĖKMĖS ISTORIJA, KURI TĘSIASI
Šiandien prekių ženklui Dacia atstovaujama 44 Europos ir Viduržemio jūros regiono šalyse. Klientų ratas viršijo 7 milijonus.

Saga tuo nesibaigia. Ne už kalnų nauja revoliucija: Spring – nedidelis automobilis, dėl kurio elektrinė pavara taps prieinama daugeliui.

NORITE SUŽINOTI DAUGIAU APIE DACIA?

Dacia filosofija
DACIA filosofija